Hotel Pejsegården er en hyggelig base for en miniferie hvor man kan spise god mat ved hotellets to restauranter eller ta en utflukt til pene Horsens. På Pejsegården kan dere gratis benytte dere av basseng og badstue.
På Hotel Pejsegården kan dere fritt benytte dere av svømmebassenget, sauna og solarium. Parkering og internett er gratis. Restauranten er åpen fra 11:00 - 23:00 og serverer en overdådig frokostbuffet mellom 07:00 - 10:00 med bl.a. ferske rundstykker, egg & bacon, lekkert pålegg og mye annet. Til lunsj og middag er det mulig å spise i hotellets to restauranter. Hotellets panoramarestaurant ligger i første etasje med utsikt og er en kulinarisk opplevelse både innenfor mat og vin. I kjelleren er Pejsegårdens bistro, ved navn Dillen. Menyen byr på klassisk dansk mat hver dag. Hvis dere vil ut og spille golf, så gir Hotel Pejsegården greenfee rabatt. For mer informasjon om dette, spør i hotellets resepsjon.
Pejseshow "Sikke et cirkus!" er årets show på Hotel Pejsegården og er et musikalsk comedy show i absolutt særklasse! De fire skuespillerne Farshad Kholghi, Mikkel Schrøder Uldal, Kristian Holm Joensen og Sara Poulsen inviterer deg inn i manesjen, til et musikalsk og morsomt show. “Sikke et Cirkus” er instruert av Lars Knutzon.
Hotel Pejsegården har 118 rom. De kan alle benyttes både som enkelt- og dobbeltrom. På alle rommene er det baderom, oppholdsmøbler, skrivebord, TV og hårtørker. Det er gratis internett på hele hotellet.
Eksempelvis kan en buffet være endret til forberedte serveringer, daglig rengjøring kan være erstattet med sluttrengjøring og enkelte innendørsfasiliteter kan være begrensede eller ikke tilgjengelig i perioder slik som f.eks. badebassenger, fitnessrom og lignende. Vennligst ta direkte kontakt med hotellet dersom dere ønsker ytterligere informasjon angående dette.
I forbindelse med et opphold er det kundens plikt, å være oppdateret med myndighetenes gjeldende Covid-19 anbefalinger og regler samt å følge dem. F.eks. å medbring en negativ Covid19 test og/eller coronapass.
Det er også kundens plikt å følge hotellenes anvisninger.
Tilpasningene av hotellets drift, service og myndighetenes forskrifter er selvfølgelig til for å skape de best mulige og sikre rammene rundt hele oppholdet.© Copyright. Materialet må ikke gjengis uten skriftlig tillatelse.